View Single Post
  #6  
Old December 18, 2012, 12:25 PM
Villa's Avatar
Villa Villa is offline
Emerald
 
Join Date: Sep 2009
Location: Corona, California
Posts: 879
Native Language: inglés y español).
Villa is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by Virginia Stephen View Post
Top of the morning to you all:-)
Before having an intense morning of study, I'd like to ask you something.
I have been told that the German language will provide, well would have provided me more opportunities for my future as a Translator/interpreter than the Spanish one.
What do you think of that?
I have studied German for five years in high school but decided to focus my attention and energy as well to English and Spanish, leaving out the poor German, which by the way I can speak correctly.
Ciao Virginia. Come stai? Sono Villa.
Forse dove vivi la lingua tedesca è più utile. Tu vivi vicino a Austria? Ho vissuto vicino a Trento e ho sciato questa zona molto.
Come tu sai vicino a Austria c'è una zona bilingue tedesco/italiano. Ero lì pochi anni fa e ho soggiornato a Fondo, Italia. Sono andato a Madonna di Campiglio e Cortina molte volte. Molto bella per certo.

Negli Stati Uniti la lingua spagnola vale più di tutte le altre lingue straniere insieme. Francese è naturalmente la seconda lingua straniere più importante dopo lo spagnolo.
Lo spagnolo è parlato in 21 paesi diversi. Ci sono 500.000 persone qui parlano la lingua spagnola nel mondo. Io sono uno di quei 500 mille che parlano lo spagnolo.

Last edited by Villa; December 18, 2012 at 12:40 PM.
Reply With Quote