Ask a Question(Create a thread) |
|
Cançó catalanaBeing the language lovers that we are... A place to talk about, or write in languages other than Spanish and English. |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
||||
Cançó catalana
Vull obrir un fil amb alguna cançó del lloc on visc, Catalunya, N'hi ha de molt boniques i una gran quantitat són cançons de protesta, quan el català estava perseguit i no es podia parlar.
He de començar amb Lluís Llach, per a mí el millor cantautor d'aquestes trobades. Viatge a Itaca (amb subtítols en espanyol): Aquesta m'agrada molt: I Serrat (aquí en castellà), peró m'agrada tant aquesta cançó I ara una mica d'humor: La Trinca. Tracta dels problemes que tenen els catalans quan volen palar castellà (el català es un idioma molt ric en dites i frases fetes). No l'he trobat subtitulat, sorry! |
Get rid of these ads by registering for a free Tomísimo account.
|
|
||||
|
||||
Estic escoltant totes aquestes cançons... molt maques...
Estic d'acord amb l'opinió sobre en Lluís Llach... (Em recorda quan jo tenia dotze or tretze anys...) (Ha plogut una miqueta d'ençà...)
Lo propio de la verdad es que se basta a sí misma, aquel que la posee no intenta convencer a nadie. "An enemy is somebody who flatters you. A friend is somebody who criticizes the living daylights out of you." |
|
||||
|
||||
Tens raó, ha plogut molt.
He buscat alguna més subtitulada. La primera és una cançó tradicional subtitulada en català i en anglès, cantada per la Mª Victòria de los Angeles i la segona és una nadala molt coneguda, popularitzada per Pau Casals, encara que també és una cançó tradicional: el cant dels ocells. La canta Mireille Mathieu, per lo que té un fort accent francès, però està subitulada en anglès i castellà. Desitjo que us agradin. Last edited by irmamar; September 12, 2010 at 02:54 AM. |
Link to this thread | |
|
|