Ask a Question(Create a thread) |
|
Qué Onda GüeroTalk about anything here, just keep it clean. |
![]() |
|
Thread Tools |
|
||||
|
||||
Qué Onda Güero
I was reading some posts in the Introduction Forum and there was a bit of discussion about "qué onda" and it reminded me of one of my favorite songs.
Estaba leyendo algunos "posts" en el Foro de Presentación y había una discusión de la frase "qué onda" y me recordó de una de mis canciones favoritos. http://www.youtube.com/watch?v=-RxpvZTVIOs
I would be grateful if you would correct my errors. Estaría agradecido si corrigiera mis errores. Last edited by tacuba; April 25, 2009 at 02:24 PM. |
Get rid of these ads by registering for a free Tomísimo account.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
"¿Qué onda?" - "¿Qué pasa?" "¿Qué pasó?" "¿Qué hubo?" "Güero/a" - "Rubio/a", pero una amiga mexicana me llama "güero" y no tengo pelo rubio. Supongo que es porque soy un gringo.
|
||||
|
||||
Ay diós. Esa canción, pues, mi esposa me la canta cuando he cometido una tontera. La escucho casi cada dia:>))
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Que onda? | thesimonway | Introductions | 20 | April 27, 2009 08:00 AM |
Que onda? Acabo de inscribirme! | Nico | Introductions | 26 | March 08, 2009 10:34 PM |